loading...

98music01

    نه از آشنایان وفا دیده ام    نه از آشنايان وفا ديده ام    نه در باده نوشان صفا ديده ام    زنامردميها نرنجد دلم    كه از چ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 پنجشنبه 14 تیر 1397




    نه از آشنایان وفا دیده ام

    نه از آشنايان وفا ديده ام
    نه در باده نوشان صفا ديده ام
    زنامردميها نرنجد دلم
    كه از چشم خود هم خطا ديده ام

    به خاكستر دل نگيرد شرار
    من از برق چشمي بلا ديده ام
    وفاي تو را نازم اي اشك غم
    كه در ديده عمري تورا ديده ام


    نه از آشنايان وفا ديده ام
    نه در باده نوشان صفا ديده ام
    زنامردميها نرنجد دلم
    كه از چشم خود هم خطا ديده ام

    طبيبا مكن منعم از جام مي
    كه درد درون را دوا ديده ام
    حريم خدا شد چه شبها دلم
    كه خود را ز عالم جدا ديده ام

    از آن رو نريزد سرشكم ز چشم
    كه در قطره هايش خدا ديده ام
    برو صاف شو تا خدابين شوي
    ببين من خدا را كجا ديده ام

    نه از آشنايان وفا ديده ام
    نه در باده نوشان صفا ديده ام
    زنامردميها نرنجد دلم
    كه از چشم خود هم خطا ديده ام

    طبيبا مكن منعم از جام مي
    كه درد درون را دوا ديده ام
    حريم خدا شد چه شبها دلم
    كه خود را ز عالم جدا ديده ام

    از آن رو نريزد سرشكم ز چشم
    كه در قطره هايش خدا ديده ام
    برو صاف شو تا خدابين شوي
    ببين من خدا را كجا ديده ام

    نه از آشنايان وفا ديده ام
    نه در باده نوشان صفا ديده ام
    زنامردميها نرنجد دلم
    كه از چشم خود هم خطا ديده ام




منبع:
https://talk.patoghu.com/thread186835.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو