loading...

98music01

,    دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از آوش,    دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از دلسا,    آهنگ دلم برات تنگ شده جونم دلسا,    دلم برات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 سه شنبه 19 تیر 1397

,    دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از آوش
,    دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از دلسا
,    آهنگ دلم برات تنگ شده جونم دلسا
,    دلم برات تنگ شده جونم با گیتار
,    دلم برات تنگ شده جونم اپارات
,    دلم برات تنگ شده دارم دیوونه میشم
,    دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از صادقی
,    متن آهنگ دلم برات تنگ شده جونم
,    عکس دلم برات تنگ شده جونم
,   

http://www.musiceram.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%BA%D8%B6-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C

 

متن آهنگ بغض ترانه رضا صادقی :

دلم برات تنگ شده جونم می خوام ببینمت نمی تونم
بین ما دیوارای سنگی فاصله یک عمره می دونم
بغض ترانه‌ام رو شکستم می خوام بگم عاشقت هستم
تو عین ناباوری یک شب خالی گذاشتی هر دو دستم
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
نیمه شب از خوابم پا میشم
نیستی پیشم باز دیوونه میشم
دوری تو دوری تو تیشه زد به ریشم نیستی پیشم
بی صدا از من خالی میشم
همصد با بیداری میشم
گونه هام خیس از شبنم غم نیستی پیشم
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من

دانلود آهنگ بغض ترانه رضا صادقی

دلم برات تنگ شده جونم می خوام ببینمت نمی تونم
بین ما دیوارای سنگی فاصله یک عمره می دونم
بغض ترانه‌ام رو شکستم می خوام بگم عاشقت هستم
تو عین ناباوری یک شب خالی گذاشتی هر دو دستم
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
نیمه شب از خوابم پا میشم
نیستی پیشم باز دیوونه میشم
دوری تو دوری تو تیشه زد به ریشم نیستی پیشم
بی صدا از من خالی میشم
همصد با بیداری میشم
گونه هام خیس از شبنم غم نیستی پیشم
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من
تو بودی تمام هستیو مستیو راستیو تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورمو نگاه دورمو لبهای بسته من

دانلود آهنگ بغض ترانه رضا صادقی

برای حمایت از رضا صادقی لطفا لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بزارید.

همچنین میتوانید برای درج نظرات خود مربوط به آهنگ بغض ترانه رضا صادقی در پایین همین صفحه نظرات خود را ارسال کنید.

در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق تماس با ما یا بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

دانلود آهنگ بغض ترانه در دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ & 320







برچسب ها دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از آوش دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از دلسا آهنگ دلم برات تنگ شده جونم دلسا دلم برات تنگ شده جونم با گیتار دلم برات تنگ شده جونم اپارات دلم برات تنگ شده دارم دیوونه میشم دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از صادقی متن آهنگ دلم برات تنگ شده جونم عکس دلم برات تنگ شده جونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو