loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ سنگ تراش,    دانلود آهنگ سنگ تراش آغاسی کیفیت 320,    دانلود اهنگ قدیمی سنگ تراش اغاسی,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 144 چهارشنبه 20 تیر 1397


,   
,    دانلود اهنگ سنگ تراش
,    دانلود آهنگ سنگ تراش آغاسی کیفیت 320
,    دانلود اهنگ قدیمی سنگ تراش اغاسی
,    دانلود اهنگ سنگ تراش از رضا اسفندیار
,    دانلود آهنگ بتراش ای سنگ تراش از محسن بهمنی
,    آهنگ سنگ تراش آغاسی تصویری
,    دانلود آهنگ سنگ تراش از محسن بهمنی
,    آهنگ عباس قادری سنگ تراش
,    بتراش ای سنگ تراش ویدیو
,   

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4/

 

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی به نام سنگ تراش

| با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + لینک مستقیم و پخش آنلاین |

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی سنگ تراش

Download Old Song By Nematoolah Aghasi – Sang Tarash

( درخواستی حسین کمالی از شیراز )

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی سنگ تراش

 

دانلود آهنگ نعمت الله آغاسی سنگ تراش

کد پیشواز و متن آهنگ

متن آهنگ سنگ تراش نعمت الله آغاسی

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش
سنگی از معدن درد
بهر مزارم بتراش
روی سنگ قبر من
عکسی از چهره ی زیبای نگارم بتراش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش
سنگی از معدن درد
بهر مزارم بتراش
روی سنگ قبر من
عکسی از چهره ی زیبای نگارم بتراش

بنویس ای سنگ تراش
عاقبت شدم فداش
بنویس تا بدونه
عمرمو دادم من براش
عمرمو دادم من براش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش

رو نوشته های سنگ قبر من
تو با خون جگرم رنگی بزن
در کنار دل صد پاره ی من
جلوه ای از یک دل سنگی بکش

سنگ تراش پایین این دل بنویس
عاشق زاری رو کشته با جفاش
بس که روزو شب می جنگید با دلم
سایه ای از یک خروس جنکی بکش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش

روز آشنایی مون رو تنه درخت بید
یار بی وفا من عکس دو تا دل کشید

روز آشنایی مون رو تنه درخت بید
یار بی وفا من عکس دو تا دل کشید

گفت یکی از اون دل ها فدای اون یکی میشه
عاقبت کشت دلمو تا به آرزوش رسید
عاقبت کشت دلمو تا به آرزوش رسید

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش
سنگی از معدن درد
بهر مزارم بتراش
روی سنگ قبر من
عکسی از چهره ی زیبای نگارم بتراش

بنویس ای سنگ تراش
عاقبت شدم فداش
بنویس تا بدونه
عمرمو دادم من براش
عمرمو دادم من براش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش

بتراش ای سنگ تراش
بتراش ای سنگ تراش

بتراش ای سنگ تراش

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ سنگ تراش دانلود آهنگ سنگ تراش آغاسی کیفیت 320 دانلود اهنگ قدیمی سنگ تراش اغاسی دانلود اهنگ سنگ تراش از رضا اسفندیار دانلود آهنگ بتراش ای سنگ تراش از محسن بهمنی آهنگ سنگ تراش آغاسی تصویری دانلود آهنگ سنگ تراش از محسن بهمنی آهنگ عباس قادری سنگ تراش بتراش ای سنگ تراش ویدیو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو