loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ میخوام که چشماتو پرستش کنم,    for the rest of my life دانلود اهنگ,    دانلود آهنگ for the rest of my life با کیفیت 32

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1107 جمعه 22 تیر 1397

,   
,    دانلود آهنگ میخوام که چشماتو پرستش کنم
,    for the rest of my life دانلود اهنگ
,    دانلود آهنگ for the rest of my life با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ for the rest of my life بدون ریمیکس
,    دانلود اهنگ برای باقی زندگیم از ماهر زین
,    دانلود اهنگ رست اف مای لایف
,    دانلود انیمیشن for the rest of my life
,    متن آهنگ for the rest of my life
,    دانلود آهنگ بی کلام for the rest of my life
,   

http://3damusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A8/

دانلود آهنگ جدید دلم میخواد از علیرضا بهلولی با لینک مستقیم

آهنگ دلم میخواد از علیرضا بهلولی را با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت صدا موزیک دانلود کنید و لذت ببرید!

Download New Song BY : Alireza Bohlouli | Delam Mikhad With Text And Direct Links In 3damusic

عکس دانلود آهنگ جدید دلم میخواد از علیرضا بهلولی

 

متن آهنگ دلم میخواد از علیرضا بهلولی

دلم میخواد دست تو رو بگیرم
دلم میخواد توی چشات بمیرم

بگو عزیزم بگو میشه یا نه ..
بگو عزیزم بگو میشه یا نه

اجازه ی یه روز تازه میخوام
تو عاشقی ازت اجازه میخوام

اگه بگی بمیر برات میمیرم
هر چی بگی حرفاتو میپذیرم ,

میخوام که چشماتو پرستش کنم
اگه هزار بار اینو خواهش کنم

به شوق اینکه با تو باشم خوشم
اگه نمونی خودمو میکشم ..

میخوام که اخماتو وا کنی
توی چشام عشقو تماشا کنی

چشای تو دار و ندار منه
اگه نمونی دل من میشکنه







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام که چشماتو پرستش کنم for the rest of my life دانلود اهنگ دانلود آهنگ for the rest of my life با کیفیت 320 دانلود آهنگ for the rest of my life بدون ریمیکس دانلود اهنگ برای باقی زندگیم از ماهر زین دانلود اهنگ رست اف مای لایف دانلود انیمیشن for the rest of my life متن آهنگ for the rest of my life دانلود آهنگ بی کلام for the rest of my life
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو