دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک جوونیم

Download Music Parsa Chilick And Foad Chilik Javoonim 

آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک بنام جوونیم

میدونی فکر من مونده پیشت

جوونیم زندگیم بی تو هیچه

دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک جوونیم

 

متن آهنگ جوونیم از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

میدونی فکر من مونده پیشت

جوونیم زندگیم بی تو هیچه

میبینی سمت تو پرته حواسم

تو با من نباشی میخوام نباشم

فکر تو همه جا هرروز با من

اینکه تو دل به دیدن خیال خامه

این دلم بدجوری به بمبست خورده

چون که فکرت بدجور دل منو برده

عاشقی کار منه دیوونه شدن کار توئه

asheghi kare mane divoone shodan kare toe

خستگی سهم منه و دلخوشیش مال توئه

khastegi sahme mane o del khohshish male toe

ترانه آهنگ جوونیم از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

فکر تو همه جا هرروز با من

اینکه تو دل به دیدن خیال خامه

این دلم بدجوری به بمبست خورده

چون که فکرت بدجور دل منو برده

عاشقی کار منه دیوونه شدن کار توئه

asheghi kare mane divoone shodan kare toe

خستگی سهم منه و دلخوشیش مال توئه

khastegi sahme mane o del khohshish male toe