loading...

98music01

دیگه حرفام نداره رنگیواسه تو من میدونممیدونماز ابر چشمام بیهوده بارون می باره خوب میدونمیه یه یهدیگه باغ آرزوهامنداره از تو نشونینشونیدل من تنها شده بی تونداره یه همزبونیهمزبونیهمزبونییه یه یهیه یه یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 چهارشنبه 27 تیر 1397

دیگه حرفام نداره رنگی
واسه تو من میدونم
میدونم

از ابر چشمام بیهوده بارون می باره خوب میدونم

یه یه یه

دیگه باغ آرزوهام
نداره از تو نشونی


نشونی

دل من تنها شده بی تو
نداره یه همزبونی

همزبونی
همزبونی

یه یه یه
یه یه یه 

اگه چشمات منو می خواست
پشت پلکات نمی موندم

دیگه این ترانه ها رو
نمی ساختم نمی خوندم

بگو آخه واسه ی چی
پیشم نمی آی خوب من
خوب من


مگه دوستم نداری
منو نمیخوای خوب من
خوب من


بگو آخه واسه ی چی
پیشم نمی یای خوب من

مگه دوسم نداری
منو نمی خوای خوب من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو