loading...

98music01

,    دانلود اهنگ من همون یار قدیمی,    دانلود اهنگ یار قدیمی از حسام در استیج,    من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی استیج,    دانلود آهنگ ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 شنبه 30 تیر 1397

,    دانلود اهنگ من همون یار قدیمی
,    دانلود اهنگ یار قدیمی از حسام در استیج
,    من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی استیج
,    دانلود آهنگ ای یار قدیمی
,    اکورد اهنگ یار قدیمی مسعود صادقلو
,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو و ملانی
,    اهنگ مسعود صادقلو دیوونه بازی
,    آکورد یار قدیمی مسعود صادقلو
,    یار یار قدیمی
,   

http://www.jenabmusic.com/40495/music-masoud-sadeghloo-masoud-jahani-yare-ghadimi.html

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مسعود جهانی یار قدیمی
آهنگ جدید مسعود صادقلو و مسعود جهانی یار قدیمی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Masoud Sadeghloo Ft Masoud Jahani Yare Ghadimi
ترانه . آهنگ : مسعود صادقلو | تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مسعود جهانی یار قدیمی

 

متن آهنگ جدید مسعود صادقلو و مسعود جهانی یار قدیمی

میدونی این دیوونه کیه رو به روت اونی که عشقت شده همه آرزوش

میفهمی زندگیم وابستست به تو

همه جا جار بزن عشقه منی تو , عشقه منی تو

من همون یار قدیمی همون عشقه صمیمی همونی که میمونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمامه دنیامی همون هم نفسه من

من همون یار قدیمی همون عشقه صمیمی همونی که میمونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمامه دنیامی همون هم نفسه من

شعر آهنگ جدید مسعود صادقلو و مسعود جهانی یار قدیمی

منو ببین منو بشناس منو حسم کن منو ببین منو لمس کن آره درکم کن

منو ببین منو بشناس منو حسم کن

من همون یار قدیمی همون عشقه صمیمی همونی که میمونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمامه دنیامی همون هم نفسه من

من همون یار قدیمی همون عشقه صمیمی همونی که میمونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمامه دنیامی همون هم نفسه من

من همون یار قدیمی همون عشقه صمیمی

همونی که میمونه با تو
تو همونی زیبا و جذابی همونی که تمامه دنیامی

همون هم نفسه من

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ من همون یار قدیمی دانلود اهنگ یار قدیمی از حسام در استیج من همون یار قدیمی همون عشق صمیمی استیج دانلود آهنگ ای یار قدیمی اکورد اهنگ یار قدیمی مسعود صادقلو دانلود اهنگ مسعود صادقلو و ملانی اهنگ مسعود صادقلو دیوونه بازی آکورد یار قدیمی مسعود صادقلو یار یار قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو