loading...

98music01

,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی عطر نفس های شماست,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی مهدی شکوهی,    بوی گل محمدی عطر نف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 538 یکشنبه 31 تیر 1397


,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی
,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی عطر نفس های شماست
,    دانلود آهنگ بوی گل محمدی مهدی شکوهی
,    بوی گل محمدی عطر نفسهای شما
,    اهنگ بوی گل محمدی
,    اهنگ بوی گل محمدی عطر نفسهای شماست
,    دانلود اهنگ پیرو دین احمدی ساکن شهر عاشقاست
,    عطر گل محمدی عطر نفس های شماست
,    دانلود آهنگ ایران من از مهدی شکوهی
,   

تکست و متن آهنگ ایران من مهدی شکوهی

ای سرزمین ایران ای مهد عشق و ایمان

با من بخوان دوباره از همت دلیران

ای سرزمین ایران ای مرز عشق و ایمان

با من بخوان دوباره از همت دلیران ، از همت دلیران

من پیرو ولایت فرزند انقلابم ، من وارث حماسه از نسل آفتابم

از نسل آفتابم ، از نسل آفتابم

از عاشقان شنیدم زیباترین دعا را ، در بیکرانه دیدم پرواز تا خدا را

بوی گل محمدی عطر نفسهای شماست

پیرو دین احمدی ساکن شهر عاشقاست ، ساکن شهر عاشقاست

آهنگ بوي گل محمدي عطر نفسهاي شماست

از عاشقان شنیدم زیباترین دعا را ، در بیکرانه دیدم پرواز تا خدا را

بوی گل محمدی عطر نفسهای شماست

پیرو دین احمدی ساکن شهر عاشقاست ، ساکن شهر عاشقاست

هر دم شقایق میدمد بر خاک این دشت و دمن

آزاد باش و سرفراز

ای خانه ی من ای وطن ، ای خانه ی من ای وطن

دانلود آهنگ

http://new-song.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%87%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86/







برچسب ها دانلود آهنگ بوی گل محمدی دانلود آهنگ بوی گل محمدی عطر نفس های شماست دانلود آهنگ بوی گل محمدی مهدی شکوهی بوی گل محمدی عطر نفسهای شما اهنگ بوی گل محمدی اهنگ بوی گل محمدی عطر نفسهای شماست دانلود اهنگ پیرو دین احمدی ساکن شهر عاشقاست عطر گل محمدی عطر نفس های شماست دانلود آهنگ ایران من از مهدی شکوهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو