loading...

98music01

,    متن اهنگ رضا رامیار مبتلا,    دانلود آهنگ عاشقتم دیوونه رضا رامیار,    رضا رامیار عاشقتم دیوونه,    دانلود اهنگ عاشقتم دیوونه, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 چهارشنبه 03 مرداد 1397


,    متن اهنگ رضا رامیار مبتلا
,    دانلود آهنگ عاشقتم دیوونه رضا رامیار
,    رضا رامیار عاشقتم دیوونه
,    دانلود اهنگ عاشقتم دیوونه
,    دانلود اهنگ مگه چی داری تو اون قلب مریضت
,    اهنگ این تنم الوده اغوش ارومت شده دیونه
,   






http://www.faratext.com/3668/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%84%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%B1.html

متن آهنگ مبتلا رضا رامیار
Lyrics Music Reza Ramyar Mobtala

متن آهنگ مبتلا رضا رامیار

 

ترانه و شعر آهنگ مبتلا رضا رامیار

با نگاه تو شروع شد انگاری دنیا برا من مگه کی بودی که اسمت قلبمو بد زیر و رو کرد
با نگاه تو عزیزم میگیرم دلشوره بازم تو بخند دیوونه میشم میزنم به سیم آخر

این تنم آلوده ی آغوشِ آرومت شده دیوونه تو نباشی همه جای دنیا واسه قلبِ من زندونه
منو تو حتی تو رویا باهمیم اینو دنیا میدونه

این تنم آلوده ی آغوشِ آرومت شده دیوونه تو نباشی همه جای دنیا واسه قلبِ من زندونه
آخ که بدجوری وجودم شده وابسته ی جونت , عاشقتم دیوونه

تکست آهنگ مبتلا رضا رامیار

من تو رو میخوام تو این عشقای عالم تو فرشته بودی نه نگو یه آدم
با تو دورم من از این دنیای نامرد تو همون حسی که آرزوشو دارم

مگه چی داری تو این قلبِ مریضت منه مغرور شده اینجوری اسیرت
این چه دردیه که افتاده به جونم تو نباشی بعد تو از کی بخونم

این تنم آلوده ی آغوشِ آرومت شده دیوونه تو نباشی همه جای دنیا واسه قلبِ من زندونه
منو تو حتی تو رویا باهمیم اینو دنیا میدونه

این تنم آلوده ی آغوشِ آرومت شده دیوونه تو نباشی همه جای دنیا واسه قلبِ من زندونه
آخ که بدجوری وجودم شده وابسته ی جونت

**







برچسب ها متن اهنگ رضا رامیار مبتلا دانلود آهنگ عاشقتم دیوونه رضا رامیار رضا رامیار عاشقتم دیوونه دانلود اهنگ عاشقتم دیوونه دانلود اهنگ مگه چی داری تو اون قلب مریضت اهنگ این تنم الوده اغوش ارومت شده دیونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو