loading...

98music01

,    دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین 320,    اکورد عذاب فرزاد فرزین,    ریتم و اکورد اهنگ عذاب فرزاد فرزین,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 یکشنبه 07 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین 320
,    اکورد عذاب فرزاد فرزین
,    ریتم و اکورد اهنگ عذاب فرزاد فرزین
,   

 

 

 

 

 

کیفیت 320 این اهنگ موجود نیست اگه خواستین بگین تبدیل کنم ولی کیفیتش بیشتر نمیشه

 

 

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B0%D8%A7%D8%A8/

عذابم بده بگو بدون تو من کیم
ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم
هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی
قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من
حس تو شبا می پیچه دور تنم
عطر تو تا کی تو اتاقم بزنم
مثل من با درد تو می سازه تنم
مثل تو هر شب پر خالی شدنم
قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزین 320 اکورد عذاب فرزاد فرزین ریتم و اکورد اهنگ عذاب فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو