loading...

98music01

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی دنیای منه,کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی دنیای منه,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه کیفیت 320,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه رمیکس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 173 پنجشنبه 11 مرداد 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی دنیای منه,کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی دنیای منه,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه کیفیت 320,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه رمیکس Remix,متن آهنگ حجت درولی دنیای منه,دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی دنیای منه,

http://musicdlmatn.mihanblog.com/post/1518

خواننده و ترانه سرا:حجت درولی

تنظیم:پیمان امیدی

متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ دنیای منه حجت درولی

میترسم بهش بگم دوسش دارم دلم خراب کنه

یکی بیاد بهش بگه عاشقشم این وسط ثواب کنه

بخدا  دل من پر از درد دله ، یعنی میشه اون بیاد به دلم بله بگه

 

یعنی میشه اون بیاد و بهش بگم جون دلم

از این رابطه بخدا بد جور خونه دلم

همه میگن این دیونه رویایه بده

بشون بگو این دیونه دنیایه منه

هر کاری میکنم دلم رو دلش زوم نمیشه

میخوام بهش بگم که من عاشقشم ولی روم نمیشه

یه عمریه دیونه ی دل آسمونشم

بهش بگین اگه گله من باغبونشم

 

یه گوشه ای تنها بی هم زبونه دلم

خب چیکار کنم خب جونه دلم

این که میگه منو نمیخوای حرف زوریه

اگه بری سهم دلم همیشه سوت و کوریه

 

میترسم بهش بگم دوسش دارم دلم خراب کنه

یکی بیاد بهش بگه عاشقشم این وسط ثواب کنه

بخدا  دل من پر از درد دله ، یعنی میشه اون بیاد به دلم بله بگه

 

یعنی میشه اون بیاد و بهش بگم جون دلم

از این رابطه بخدا بد جور خونه دلم

همه میگن این دیونه رویایه بده

بشون بگو این دیونه دنیایه منه

هر کاری میکنم دلم رو دلش زوم نمیشه

میخوام بهش بگم که من عاشقشم ولی روم نمیشه

یه عمریه دیونه ی دل آسمونشم

بهش بگین اگه گله من باغبونشم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی دنیای منه کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی دنیای منه دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه کیفیت 320 دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه رمیکس Remix متن آهنگ حجت درولی دنیای منه دانلود آهنگ حجت درولی دنیای منه کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی دنیای منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو