loading...

98music01

,    دانلود اهنگ غمگین پدر از مجید یحیایی,    دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی,    دانلود آهنگ فوت پدر,    متن آهنگ پدر مجید یحیای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 209 شنبه 13 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ غمگین پدر از مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ فوت پدر
,    متن آهنگ پدر مجید یحیایی
,    دانلود اهنگ مجید علیپور بابا ندارم
,    اهنگ غمگین پدر صوتی
,    دانلود آهنگ در سوگ پدر
,    دانلود آهنگ شاد در مورد پدر
,    دانلود آهنگ پدر

http://nakaman.net/19774/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html

 

دانلود آهنگ غمگین پدر از مجید یحیایی

متن آهنگ

من نتونستم ببینم تو رو توی قبر میزارن
نذارش نا مسلمون من دیگه بابا ندارم
کاشکی این چشام
نبینه رو تنت کفن پوشوندن
ای خدا بگیر چشامو
من که این روزو نبینم
بده دستاشو به من
بکشم روی سرم
تو نباشی من میمیرم
ای تو دردت به دلم
من که باورم نمیشه
از نبود تو می خونم
پدرم بی من نرو
من می خوام با تو بمونم
داری از چشام می خونی

دانلود آهنگ غمگین پدر از مجید یحیایی

که دلم اسیر غم شد
پدرم بی تو نمونم
کار من غصه غم شد
درد بی کسی چه سخته
هیچکی بی پدر نمونه
ای خدا بی تو نمونم
زندگیم بی تو حرومه
من نتونستم ببینم
تو رو توی قبر میزارن
نذارش نا مسلمون
من دیگه بابا ندارم
کاشکی این چشام
نبینه رو تنت کفن پوشوندن
ای خدا بگیر چشامو
من که این روزو نبینم
بده دستاشو به من
بکشم روی سرم
تو نباشی من میمیرم
ای تو دردت به دلم
من که باورم نمیشه
از نبود تو می خونم
پدرم بی من نرو
من می خوام با تو بمونم
داری از چشام می خونی
که دلم اسیر غم شد
پدرم بی تو نمونم
کار من غصه غم شد
درد بی کسی چه سخته
هیچکی بی پدر نمونه
ای خدا بی تو نمونم
زندگیم بی تو حرومه

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ غمگین پدر از مجید یحیایی دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی دانلود آهنگ فوت پدر متن آهنگ پدر مجید یحیایی دانلود اهنگ مجید علیپور بابا ندارم اهنگ غمگین پدر صوتی دانلود آهنگ در سوگ پدر دانلود آهنگ شاد در مورد پدر دانلود آهنگ پدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو