loading...

98music01

متن آهنگ شهر باران از حامد زمانی تنظیم: امید رهبران - میکس و مستر: رضا پور رضویترانه ســُرا : حامد عسگری و حامد زمانی این موزیک تیتراژ برنامه شهر باران می باشد     &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 پنجشنبه 18 مرداد 1397

متن آهنگ شهر باران از حامد زمانی

تنظیم: امید رهبران - میکس و مستر: رضا پور رضوی
ترانه ســُرا : حامد عسگری و حامد زمانی

این موزیک تیتراژ برنامه شهر باران می باشد

 

 

 

بیا و قصه ـــَم و خودت روایت کن حالا خودت قضاوت کن
اگه بدم چرا هوامو داری؟!
آخه فدای ِ تو چقدر فدا کاری اگه به من بدهکاری
می بخشیمن رو منت نمیزاری
نبودی و هزار دفعه زمین خوردم نبوی و کم آوردم
ولی همش به داد ِ من رسیدی
باهرکی به غیر ِ تو اگه که سرکردم آخرش ضرر کردم
وقتی باشی همون علاقه میدی
دل ِ شکسته قیمتی تره آره صدای ِ بهتری داره خدا ببین
چقدر دلم شکسته
بیا و لحظه هام و آسمونی کن بیا و مهربونیکن
بیا ببین چقدر دلم شکسته
.
.
.

پشیمونم از این مسیر ِ وارونه از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر ِ خودم زیادم
پشیمونم ولی بازم دلم قرص ِ.یکی حالم و می پرسه
تو لحظه ای که شمع ِ روبه بادم
پشیمونم از این مسیر ِ وارونه از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر ِ خودم زیادم
پشیمونم ولی بازم دلم قرص ِ یکی حالم و می پرسه
تو لحظه ای که شمع ِ روبه بادم
تو لحظه ای که شمع ِ روبه بادم

 

منبع:bestbaz.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو