loading...

98music01

آهنگ گله احمد آزاد این روزا خیلی برام ناز می کنیسر ناسازگاری ساز می کنیهی چشاتو به رخ من می کشیخیلی اون دور دورا پرواز می کنییادت رفته اون روزا تو با من پر می زدیروزی صد بار می اومدی به خونم سر م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 136 سه شنبه 30 مرداد 1397

آهنگ گله احمد آزاد

 این روزا خیلی برام ناز می کنی
سر ناسازگاری ساز می کنی
هی چشاتو به رخ من می کشی
خیلی اون دور دورا پرواز می کنی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی


روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

اولین روزی که من دیدم تورو تو نگاه تو به جز صفا نبود
توی حرفایی که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود
خودت اینجایی دلت جای دیگه
خونه کردی توی دل های دیگه
مگه یک دل رو به چندتا می سپرن؟
که به سر داری تو سودای دیگه


یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

این روزا خیلی برام ناز می کنی
سر ناسازگاری ساز می کنی
هی چشاتو به رخ من می کشی
خیلی اون دور دورا پرواز می کنی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی صد بار می اومدی به خونم سر می زدی

ای عشق دور مانده فراموش کن مرا
من آتشم ز داغ تو خاموش کن مرا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو