loading...

98music01

,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی,    شاعر شبانگاهان تا حریم فلک,    متن آهنگ شبان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 یکشنبه 11 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک
,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی
,    شاعر شبانگاهان تا حریم فلک
,    متن آهنگ شبانگاهان از عبدالحسین مختاباد
,    دانلود اهنگ مختاباد شباهنگان
,    دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد
,    شبانگاهان تا حریم فلک آپارات
,    آهنگ شبانگاهان مختاباد آپارات
,    دانلود اهنگ شبانگاهان از الیاس صالحی
,   

http://bia4music.org/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AF/

 

متن آهنگ شبانگاهان عبدالحسین مختاباد

شبانگاهان تا حریم فلک چون زبانه کشد سوز آوازم
شرر ریزد بی امان به دل ساکنان فلک ناله سازم
دل شیدا حلقه را شکند تا برآید و راه سفر گیرد
مگر یک دم گرم و شعله فشان تا به بام جهان بال و پر گیرد
خوشا ای دل بال و پر زدنت شعله ور شدنت در شبانگاهی
به بزم غم دیدگانه پری جام پرشرری شعله آهی

بیا ساقی تا به دست طلب گیرم از کف تو جام پی در پی
به داد دل ای قرار دلم نو بهار دلم میرسی پس کی

چو آن ابر نوبهارم من
به دل شور گریه دارم من
میتوانم آ یا نبارم من

نه تنها از من قراره دل میرباید این شور شیدایی
جهانی را دیده ام یک سر دیده ام یک سر
غرق دریای ناشکیبایی
بیا در جام مشتاقان گل افشان کن گل افشان کن
بروی خود شب مارا چراغان کن چراغان کن

چو آن ابر نوبهارم من
به دل شور گریه دارم من
میتوانم آ یا نبارم من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی شاعر شبانگاهان تا حریم فلک متن آهنگ شبانگاهان از عبدالحسین مختاباد دانلود اهنگ مختاباد شباهنگان دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد شبانگاهان تا حریم فلک آپارات آهنگ شبانگاهان مختاباد آپارات دانلود اهنگ شبانگاهان از الیاس صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو