loading...

98music01

متن آهنگ 25 باند همیشه اولش خوبه دانلود آهنگ دارم یخ میزنم 25 باند با کیفیت 320 دانلود آهنگ دارم یخ میزنم 25 باند با لینک مستقیم دارم یخ میزنم 25 باند متن د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 سه شنبه 13 شهریور 1397

دارم یخ میزنم کم کم تو این سرمای بی وقفه
همه جا برفه این روزا ولی دستات مثل سقفه
دارم یخ میزنم کم کم به آغوشت برمگردن
نخواه چشمامو خیس از اشک نزار گم شم تو این بارون

.

نزار باور کنم نیستی نمیشه باورش سخته


همیشه اولش خوبه همیشه اخرش سخته
نخواه باورکنم نیستی نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه همیشه اخرش سخته

.

دیگه کار از کار گذشت منم با حرفات خوشم
ولی چشمات میگفتن که کم کم باید بارو بست
از وقت رفتنت چشام هر شب غرق اشکمه
اگه اینه عشق اگه اینه اخرش اگه از اول فقط این بود باورت
اگه هرچیزی خوردت کرد رفت
اگه مشکلات روبت کردن من بیشتر شکستمو رفتنت میده بیشتر شکنجم
نامه هاتو حفظم من همه خاطراتو دیگه حس کردم
نزار غرور کاری کنه گذشت نکنیم
بیا برگرد مانه هارو بشکن پس
همیشه اولش عشقه همیشه اولش خوبه
کجای جاده جا موندی دلم بد جوری آشوبه
نمیدونی چه دلتنگم نمیدونی چه بی تابم
به رویا دلخوشم هرشببه امیدِ تو میخوابم
نمیدونی نمیدونی چه بی تابم

.

نخواه باورکنم نیستی نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه همیشه اخرش سخته
نخواه باورکنم نیستی نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه همیشه اخرش سخته

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=24762







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو