loading...

98music01

,    دانلود اهنگ نمیدونم چه مرگم شده,    دانلود اهنگ چه مرگم شده,    متن اهنگ چه مرگم شده رایسا,    دانلود اهنگ رایسا و ایمین چه مرگم شده,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 سه شنبه 13 شهریور 1397





,    دانلود اهنگ نمیدونم چه مرگم شده
,    دانلود اهنگ چه مرگم شده
,    متن اهنگ چه مرگم شده رایسا
,    دانلود اهنگ رایسا و ایمین چه مرگم شده
,    دانلود اهنگ رایسا چه مرگم شده
,    متن اهنگ چ مرگم شده
,    دانلود اهنگ raysa
,    دانلود اهنگ ای مین
,    اهنگ نميدونم چه مرگم شده

دانلود از رایسا و ای مین

Download Che Margam Shodeh Az

دانلود آهنگ جدید رایسا به نام چه مرگم شده با لینک مستقیم از سایت

دانلود آهنگ چه مرگم شده از رایسا و ای مین

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رایسا بنام چه مرگم شده
با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه دمو آهنگ

 

Raysa Ft Che Margam Shodeh New Download

و آ مین از سایت بهترانه

 

و ای مین

شاید اگه دعوامون بشه بگم اصلا نباشی راحت ترم
شایدم اگه ترکم کنی بگذره بعد تو اب از سرم
ولی میدونم ازت دل بریدن اونقدر که میگی ساده نیست
دل من واسه تنها شدن بی تجربه است اماده نیست
نمیدونم چه مرگم شده خدا هم نمیتونه منو درکم کنه
نمیتونم بگم دردمو صبح تا شب پی تو میگردم و میگم

==» تکست اهنگ چه مرگم شده از سایت بهترانه «==

اینی که داری میشنوی معنیش کفر نیست بفهم اگرم هست که خب چیکار کنم متاسفم
متاسفم عمیقا که خدا درست دقیقا با ما حال نمیکنه یه ریز امتحان پشت هم
میبینی که باختم و نمیشه که به داور فوهش ندم بالا سری حال منو میدونه فکر نکن خوشترم
منم عین توام نادخ دنیا واسه ما وقت تلف شده هم نگرفت نا لوتی نامرد
خداییش سخت میگذره نمیدونی چند وقت میگذره هر یه دقیقه واسه من
نبودن تو سمه واسه قلب حساس من میدونی بعضی چیزا برا ادم لازمه
مثل تو مثل عشق که لزوما همیشه ادم نمیرسه بهش

خسته شدی ازم حق میدم که میری من از تو چشات فهمیدم که میری
از من که گذشت تو مراقب خودت باش این رابطه واسه دلم غیر غصه چی داشت
نمیدونم چه مرگم شده خدا هم نمیتونه منو درکم کنه
نمیتونم بگم دردمو صبح تا شب پی تو میگردم و میگم

http://behtaraneh.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ نمیدونم چه مرگم شده دانلود اهنگ چه مرگم شده متن اهنگ چه مرگم شده رایسا دانلود اهنگ رایسا و ایمین چه مرگم شده دانلود اهنگ رایسا چه مرگم شده متن اهنگ چ مرگم شده دانلود اهنگ raysa دانلود اهنگ ای مین اهنگ نميدونم چه مرگم شده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو