loading...

98music01

نرو نرو نرو نرو خواهش میکنم نرو خواهش میکنم سازش میکنم نرو سازش میکم بگو الان بمیر میمیرم از غم باد گلو میچینم سر راه تو عزیزمیریزم اما من بدون تو میمیرمhttp://myir2seda.ir اما من بدون تو میمیر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 چهارشنبه 14 شهریور 1397

نرو نرو نرو نرو

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

بگو الان بمیر میمیرم

از غم باد گلو میچینم

سر راه تو عزیزمیریزم

اما من بدون تو میمیرم

http://myir2seda.ir

اما من بدون تو میمیرم

بگو الان بمیر میمیرم

از غم باد گلو میچینم

سر راه تو عزیزمیریزم

اما من بدون تو میمیرم

اما من بدون تو میمیرم

نرو نرو نرو نرو

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

روزی عشق من تو یی تویی تو

همدمو یار من تویی تویی تو

چشمای تو یه رازه برای دنیا رازه

دلم پر از نیازه بعشق تو میبازه

چشمای تو یه رازه برای دنیا رازه

دلم پر از نیازه بعشق تو میبازه

نرو نرو نرو نرو

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشب که پیش من میمونه

صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشب که پیش من میمونه

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

بگو الان بمیر میمیرم

از غم باد گلو میچینم

سر راه تو عزیزمیریزم

اما من بدون تو میمیرم

اما من بدون تو میمیرم

بگو الان بمیر میمیرم

از غم باد گلو میچینم

سر راه تو عزیزمیریزم

اما من بدون تو میمیرم

اما من بدون تو میمیرم

نرو نرو نرو نرو

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشب که پیش من میمونه

صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشب که پیش من میمونه

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

تو رو مثل بچه اهو من نوازش میکنم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

خواهش میکنم نرو خواهش میکنم

سازش میکنم نرو سازش میکم

 







برچسب ها دانلود آهنگ خواهش میکنم نرو رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول خواهش میکنم نرو دانلود آهنگ خواهش میکنم نرو دانلود آهنگ خواهش میکنم نرو کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول خواهش میکنم نرو کد آهنگ پیشواز ایرانسل خواهش میکنم نرو متن آهنگ خواهش میکنم نرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو