loading...

98music01

آهنگ نامه سعید رفتی و بعد عمری نامه برام نوشتینوشتی بی من اونجا تو چنگ سرنوشتیرفتی و بعد عمری نامه برام نوشتینوشتی بی من اونجا تو چنگ سرنوشتیمنو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط ندارهمنو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 جمعه 16 شهریور 1397

آهنگ نامه سعید

 رفتی و بعد عمری نامه برام نوشتی
نوشتی بی من اونجا تو چنگ سرنوشتی

رفتی و بعد عمری نامه برام نوشتی
نوشتی بی من اونجا تو چنگ سرنوشتی

منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره
منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره



تو نامه هات حرفی واسم نداری
نصفه ی کاغذو سفید می ذاری
معلومه مثل پیشتر
منو دیگه دوست نداری


وقت واسه ی من می گی کم میاری
گفتنیِ تازه دیگه ند ا ر ی
نمی دونم که در سر
چه نقشه هایی داری

منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره
منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره


هرکسی عاشق می شه آرزوشه
چشمه ی عشق از دو طرف بجوشه
عشقی که شد یک طرفه چه حاصل
امان از این عشق وامان از این دل

منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره
منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره


هرکسی عاشق می شه آرزوشه
چشمه ی عشق از دو طرف بجوشه
عشقی که شد یک طرفه چه حاصل
امان از این عشق وامان از این دل

منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره
منو نمی خوای نامه نده دوباره دیکته ننوشته غلط نداره








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول نامه سعید متن آهنگ نامه سعید دانلود آهنگ نامه سعید کد آهنگ پیشواز ایرانسل نامه سعید دانلود آهنگ نامه سعید رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول نامه سعید دانلود آهنگ نامه سعید کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو