loading...

98music01

دانلود آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهران باقری بنام پر تردیدم,متن آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم,کد آوای انتظار همراه اول  مهران باقری بنام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 دوشنبه 19 شهریور 1397

دانلود آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهران باقری بنام پر تردیدم,متن آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم,کد آوای انتظار همراه اول  مهران باقری بنام پر تردیدم,دانلود آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم,دانلود آهنگ  مهران باقری بنام پر تردیدم رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهران باقری بنام پر تردیدم,

http://bia4music.org

 

 

دانلود آهنگ جدید مهران باقری بنام پر تردیدم

تکست آهنگ پر تردیدم مهران باقری

حالا وقتی که نباشی پر تردیدم که باشم
نمیدونم با نبودت میشه مرد خونه باشم
نیاز من فقط تویی
دعای من فقط تویی
بهونه موندن و دل بستن من فقط تویی
ناله های شب نیاز من
تو همین که خوب باشی بسته برای من
من اینجا خیلی نزدیکم
تو از دوریــــــــــــــــ
تو تقدیرت این نیست
اما مجبـــــــوریـــــــــ
حالا وقتی که نباشی پر تردیدم که باشم
نمیدونم با نبودت میشه مرد خونه باشم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهران باقری بنام پر تردیدم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری بنام پر تردیدم متن آهنگ مهران باقری بنام پر تردیدم کد آوای انتظار همراه اول مهران باقری بنام پر تردیدم دانلود آهنگ مهران باقری بنام پر تردیدم دانلود آهنگ مهران باقری بنام پر تردیدم رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری بنام پر تردیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو