دانلود آهنگ فریدون آسرایی خداحافظ تهران

Download New Music Fereydoon Asraei Khodahafez Tehran

آهنگ فریدون آسرایی بنام خداحافظ تهران

یک خیابان باران پشت باران , باران

اصلا انگار امشب کل تهران باران

ترانه: حامد رجبی/مسعود محمدی + مدوید لطفی + تنظیم: پاشا یثربی

دانلود آهنگ فریدون آسرایی خداحافظ تهران

 

متن آهنگ خداحافظ تهران از فریدون آسرایی
یک خیابان باران پشت باران , باران

اصلا انگار امشب کل تهران باران

می رود تنهایی تا نباشم شاید

مثل سایه با من درد تو می آیم

Mesle Saye Ba Man Darde To Miayad

چمدان من و این حال مریض

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz

خسته ام از همه کس از همه چیز

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz
ترانه آهنگ خداحافظ تهران از فریدون آسرایی

عشق تو تا عمق روح و جانم رفته

درد تو تا مغز استخوانم رفته

می سوزم از درون ای تو جان عشقم

Misoozam Az Daroon Ey To Jane Eshgham

من دوستت دارم دوستت دارم

ببار ای باران عشقم

چمدان من و این حال مریض

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz

خسته ام از همه کس از همه چیز

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz

چمدان من و این حال مریض

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz

خسته ام از همه کس از همه چیز

میرم و پشت سرم آب نریز

Miramo Poshte Saram Ab Nariz

یک خیابان باران پشت باران , باران

اصلا انگار امشب کل تهران باران