loading...

98music01

وقتی تو نیستی دل ِ من تنهاستبا تو بودن شده برام رویا .. عزیزمعزیزمتیک تاک ساعت شده برام سرگرمیمنتظرم تا که شب برگردی .. عزیزمعزیزمتورو دوست دارم بدون تو هی قلبم میگیرهآهنگ وقتی تورو دارم اکس المنتزنگو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 سه شنبه 03 مهر 1397

وقتی تو نیستی دل ِ من تنهاست
با تو بودن شده برام رویا .. عزیزم
عزیزم
تیک تاک ساعت شده برام سرگرمی
منتظرم تا که شب برگردی .. عزیزم
عزیزم


تورو دوست دارم بدون تو هی قلبم میگیره

آهنگ وقتی تورو دارم اکس المنتز

نگو سرنوشت ما همینه
چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن


هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

از خدا یه آرزو دارم
که تو بازم بشی تنها دلدارم
عزیزم…عزیزم
تو هستی تنها ماه و ستارم
از خوشگلیت شبا بیدارم
عزیزم…عزیزم

تورو دوست دارم بدون تو هی قلبم میگیره
نگو سرنوشت ما دوتا اینه
چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

 ♫♫♫

هیچی جز تو من کم ندارم..

چشماتو باز کن منو نگاه کن
اشکای نازتو دیگه پاک کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو تویی کنارم
وقتی در میزنم درو تو باز کن
با صدای نازت منو صدا کن
هیچی من کم ندارم وقتی تورو دارم تویی کنارم

تکست آهنگ وقتی تورو دارم اکس المنتز








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو