دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک چند درصد

Download Music Parsa Chilik And Foad Chilik Chand Darsad

آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک بنام چند درصد

از دور حواسم پرته سمته تو آره قلبم تند تند میکوبه چون دوست داره

یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر حواست سمتمه اینقدر بسمه

دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک چند درصد

 

متن آهنگ چند درصد از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

از دور حواسم پرته سمته تو آره قلبم تند تند میکوبه چون دوست داره

یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر حواست سمتمه اینقدر بسمه

من میخوام باشم بات هر جا همراه شم بات میشه میشه

بگو که باهام میمونی قدرمو میدونی بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری میشه

بگو که باهام مینونی قدرمو میدونی بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری

cheshmamo mibini dastamo migiri

سمته این خوشبختی هر دو با هم میریم

samte in khoshbakhti hardo ba ham mirim

حسم حسی عجیبو احساسی راسته قلبم تند تند میکوبه چون تو رو خواسته

یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر حواست سمتمه اینقدر بسمه

من میخوام باشم بات هر جا همراه شم بات میشه میشه

بگو که باهام میمونی قدرمو میدونی بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری میشه

بگو که باهام مینونی قدرمو میدونی بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری

cheshmamo mibini dastamo migiri

سمته این خوشبختی هر دو با هم میریم

samte in khoshbakhti hardo ba ham mirim

ترانه آهنگ چند درصد از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر حواست سمتمه اینقدر بسمه

من میخوام باشم بات هر جا همراه شم بات میشه میشه

بگو که باهام میمونی قدرمو میدونی بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری میشه

بگو که باهام مینونی قدرمو میدونی

بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی

چشمامو میبینی دستامو میگیری

cheshmamo mibini dastamo migiri

سمته این خوشبختی هر دو با هم میریم

samte in khoshbakhti hardo ba ham mirim