loading...

98music01

دانلود آهنگ,کد موزیک  دست خودم نیست از سهیل رحمانی , متن ترانه  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,شعر آهنگ  دست خودم نیست از سهیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 134 یکشنبه 11 آذر 1397

دانلود آهنگ,کد موزیک  دست خودم نیست از سهیل رحمانی , متن ترانه  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,شعر آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,دانلود آهنگ مجاز,تکست آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,کد آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ جدید  دست خودم نیست از سهیل رحمانی,دانلود آهنگ گلچین,دانلود آهنگ با لینک مستقیم  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,دانلود آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی با کیفیت 320,دانلود آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی,دانلود ترانه  دست خودم نیست از سهیل رحمانی,دانلود موزیک,دانلود آهنگ زیبای  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,متن آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,کد آهنگ پیشواز رایتل  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,پخش آنلاین آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,دانلود تک آهنگ  دست خودم نیست از سهیل رحمانی ,

 

متن آهنگ دست خودم نیست سهیل رحمانی

——————————————–

نه نگو نه دیگه به من که میگیره قلب من
با تو آروم میشم
من دلمو میدم به تو باشه پیش قلب تو
تا بمونی پیشم
تو همونی که تا ازت، یه حرفی میاد وسط
دل من می لرزه
واسه بودنت کنار من اگه جونمم بدم
به خدا می ارزه

دست خودم نیست
تورو میبینم ببین دل توو دلم نیست
گشتم این دنیارو مثل تو هم نیست
توی چشم من ببین عشق تو کم نیست
عشق تو کم نیست
دست خودم نیست
تورو میبینم ببین دل توو دلم نیست
گشتم این دنیارو مثل تو هم نیست
توی چشم من ببین عشق تو کم نیست
عشق تو کم نیست

♫♫♫♫
به کی بگم که چقد عاشق تو شدم
بی تو میمیرم و خودتم اینو خوب میدونی
دل من با تو آروم میگیره فقط
نمیشه دل کند ازت نگو نمیدونی

دست خودم نیست
تورو میبینم ببین دل توو دلم نیست
گشتم این دنیارو مثل تو هم نیست
توی چشم من ببین عشق تو کم نیست
عشق تو کم نیست
دست خودم نیست
تورو میبینم ببین دل توو دلم نیست
گشتم این دنیارو مثل تو هم نیست
توی چشم من ببین عشق تو کم نیست
عشق تو کم نیست

ترانه آهنگ دست خودم نیست سهیل رحمانی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

https://www.tak3da.com







برچسب ها دانلود آهنگ کد موزیک دست خودم نیست از سهیل رحمانی متن ترانه دست خودم نیست از سهیل رحمانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست خودم نیست از سهیل رحمانی شعر آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود آهنگ مجاز تکست آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی کد آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود آهنگ جدید دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود آهنگ گلچین دانلود آهنگ با لینک مستقیم دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی با کیفیت 320 دانلود آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود ترانه دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود موزیک دانلود آهنگ زیبای دست خودم نیست از سهیل رحمانی متن آهنگ دست خودم نیست از سهیل رحمانی کد آهنگ پیشواز همراه اول دست خودم نیست از سهیل رحمانی دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو