loading...

98music01

غریبه نمی‌ دونم توكی هستیغریبه تو سكوتمو شكستیكبوتروار در باغ سكوتماز این شاخه به اون شاخه نشستیاز غصه نترسیدیبرام زدی و رقصیدیاز غصه دلم خون بودبرام خوندی و خندیدیتو باغ سكوت منبرام هزارتا گل دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 29 شهریور 1398


غریبه نمی‌ دونم توكی هستی
غریبه تو سكوتمو شكستی
كبوتروار در باغ سكوتم
از این شاخه به اون شاخه نشستی

از غصه نترسیدی
برام زدی و رقصیدی
از غصه دلم خون بود
برام خوندی و خندیدی

تو باغ سكوت من
برام هزارتا گل دادی
از غصه رهام كردی
گفتی دیگه آزادی



ازدنیا دلم خون بود
كه اون چشم تو پیدا شد
همون دنیای بی ارزش
برام یك دفعه دنیا شد

تو رنگ صدات جونه
پر از دوا ودرمونه
آهنگشو می شناسم
دلم همیشه می خونه ..

http://iranmusicc.com







برچسب ها دانلود اهنگ ابی گفتی دیگه ازادی دانلود آهنگ غریبه نمیدونم تو کی هستی ابی با کیفیت 320 دانلود اهنگ ابی به نام غریبه نمیدونم تو کی هستی دانلود آهنگ قدیمی ابی غریبه نمیدونم تو کی هستی دان اهنگ ابي غريبه نميدونم تو كي هستي دانلود اهنگ غریبه نمیدونم تو کی از غصه نترسیدی برام زدی و رقصیدی دانلود ابی غریبه نمیدونم تو کی هستی از غصه رهام کردی ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو