loading...

98music01

متن ترانه علی یاسینی به نام پرواز دیدمت از دور خسته بود پاهاتتا نگات کردم وای از اون چشماتگفتی از دست این آدما خستمزخماتو شستم بالتو بستمحالا میبینم توی دیوونه فکر پروازی دور از این خونهنرو زندونیت ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 جمعه 03 آبان 1398

متن ترانه علی یاسینی به نام پرواز

دیدمت از دور خسته بود پاهات
تا نگات کردم وای از اون چشمات
گفتی از دست این آدما خستم
زخماتو شستم بالتو بستم
حالا میبینم توی دیوونه فکر پروازی دور از این خونه
نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز
نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

چرا انقد گرفتار توام نمیدونی نمیدونم میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم
نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز
نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

https://nex1music.ir







برچسب ها دانلود آهنگ علی یاسینی پرواز دانلود آهنگ علی یاسینی پرواز با کیفیت 320 دانلود ریمیکس علی یاسینی پرواز کد پیشواز علی یاسینی پرواز همراه اول متن و شعر آهنگ علی یاسینی پرواز کد پیشواز علی یاسینی پرواز ایرانسل دانلود آهنگ جدید علی یاسینی پرواز لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو