loading...

98music01

یه عالمه حرف پشتمه خبر ندارم که چی شدمیونِ عشقِ من و اون یهو چطور جدایی شدنمی دونن که این کارا باعثِ این سیاهیِخودکشیِ اون از روی نگاهای ناپاکیِسوزوندش آتیش خونمو گرفتمم گفتن نروخاکسترش موند واسه من م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 چهارشنبه 19 دی 1397

یه عالمه حرف پشتمه خبر ندارم که چی شد
میونِ عشقِ من و اون یهو چطور جدایی شد
نمی دونن که این کارا باعثِ این سیاهیِ
خودکشیِ اون از روی نگاهای ناپاکیِ
سوزوندش آتیش خونمو گرفتمم گفتن نرو
خاکسترش موند واسه من می کوبم دیوار سرمو
عشقش واسه من کم نبود اون بود که دورم غم نبود


اِلّا نگاه های حسود میونِ ما مشکل نبود

آره یه چهل روز میشه که از رفتنت گذشته و
جز یه مشکی پوشیدن کاری نکردم واسه تو
داغون و خستم این روزا صبرم سر اومده دیگه
می خوام یه دَم آروم باشم غصه اگه امون میده
پس کی میشه نوبتِ من خدا فرصت نده به من
می خوام برم به دیدنش دارم میام ای عشقِ من
چشماتو از منم نبند ببین که اومدم به خم
دوباره شاد و بی غمیم از این که ما پیشِ همیم



یه عالمه حرف پشتمه خبر ندارم که چی شد
میونِ عشقِ من و اون یهو چطور جدایی شد
نمی دونن که این کارا باعثِ این سیاهیِ
خودکشیِ اون از روی نگاهای ناپاکیِ







برچسب ها متن آهنگ چهل روز احمد صفایی تکست آهنگ چهل روز احمد صفایی دانلود آهنگ چهل روز احمد صفایی کد آهنگ چهل روز احمد صفایی آهنگ چهل روز احمد صفایی آهنگ چهل روز احمد صفایی آهنگ چهل روز متن آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ احمد صفایی آهنگ قدیمی احمد صفایی آهنگ عاشقانه احمد صفایی دانلود فول آلبوم احمد صفایی متن آهنگ کد موزیک احمد صفایی متن ترانه های احمد صفایی آهنگ غمگین احمد صفایی آهنگ پیشواز احمد صفایی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو