loading...

98music01

ثابت کن وقتی تو با من بودی ، پایِ کسی درمیون نبودهثابت کن من باور نمی کنم ، که عشقِ تو عشقِ پاک نبودهثابت کن اون که دیدم یه خوابِ ، حتی فکرش واسه من عذابهلرزه افتاد تنم وقتی دیدم ، عکسهایِ تو با اون ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 چهارشنبه 19 دی 1397

ثابت کن وقتی تو با من بودی ، پایِ کسی درمیون نبوده
ثابت کن من باور نمی کنم ، که عشقِ تو عشقِ پاک نبوده

ثابت کن اون که دیدم یه خوابِ ، حتی فکرش واسه من عذابه
لرزه افتاد تنم وقتی دیدم ، عکسهایِ تو با اون تویه قابه
سهم ِ من از عشقِ تو همین شد ، که چشام خیره بشن به ساعت
فکر نمی کردم دیگه تا این حد ، سنگ دل بشی جداشی تو راحت


کارم شده پرسه تو کوچه ها ، اون کوچه هایی که تو بام بودی
عشقِ تو من و به این روز انداخت ، ای کاش یه لحظه هم تو جام بوی


خیره شو
خیره شو

عکسِ تو قاب

چشمات

آخه چطوری ازم تو می خوای ، بگم هیچیِ من و تو نیست
خیره شو تو چشمام نگام بکن ، بگو که این حرفا حرف ِ تو نیست

ثابت کن اون که دیدم یه خوابِ ، حتی فکرش واسه من عذابه
لرزه افتاد تنم وقتی دیدم ، عکسهایِ تو با اون تویه قابه
سهم ِ من از عشقِ تو همین شد ، که چشام خیره بشن به ساعت
فکر نمی کردم دیگه تا این حد ، سنگ دل بشی جداشی تو راحت
کارم شده پرسه تو کوچه ها ، اون کوچه هایی که تو بام بودی
عشقِ تو من و به این روز انداخت ، ای کاش یه لحظه هم تو جام بوی







برچسب ها متن آهنگ ثابت کن احمد صفایی تکست آهنگ ثابت کن احمد صفایی دانلود آهنگ ثابت کن احمد صفایی کد آهنگ ثابت کن احمد صفایی شعر آهنگ ثابت کن احمد صفایی آهنگ ثابت کن احمد صفایی آهنگ ثابت کن احمد صفایی آهنگ ثابت کن متن آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ احمد صفایی آهنگ قدیمی احمد صفایی آهنگ عاشقانه احمد صفایی دانلود فول آلبوم احمد صفایی متن آهنگ کد موزیک احمد صفایی متن ترانه های احمد صفایی آهنگ غمگین احمد صفایی آهنگ پیشواز احمد صفایی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو