loading...

98music01

لحظه اخر خاطاتت جلوی چشام بود مثل فیلم های قدیمی مل و درام بوداولش فکر کردم که شاید تقدیر از منهیه دیوونه ای شدم که میترسید از همهبه ساعتهای دیواری هم شک می کردموقتی خاطرات و ثانیه ها هک میکردموا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 چهارشنبه 19 دی 1397

لحظه اخر خاطاتت جلوی چشام بود 
مثل فیلم های قدیمی مل و درام بود
اولش فکر کردم که شاید تقدیر از منه
یه دیوونه ای شدم که میترسید از همه
به ساعتهای دیواری هم شک می کردم
وقتی خاطرات و ثانیه ها هک میکردم
وای دنیا رو سرم خراب تر شد


وقتی غم نبود تو اوار و رو سر شد


هی چقد دیگه مونده تا دنیا تموم بشه
شباش مال منه فقط بزار روزاش حروم بشه

اه منو یاد گار سیگار وسر درد
یه ادم دیوونه که میخونه برگرد

من از خاطراتت این روزها در حال فرارم
از خودم دلگیرم از تو که گله ای ندارم

تو این حادثه ها همیشه یکی برندست
چشامو میبندم زیاد حوصله ندارم







برچسب ها آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس متن آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس تکست آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس دانلود آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس کد آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس آهنگ زخم کاری احمد سولو ، ورژن 2 بهزاد پکس متن آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ قدیمی بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ عاشقانه بهزاد پکس و احمد سولو دانلود فول آلبوم بهزاد پکس و احمد سولو متن آهنگ کد موزیک بهزاد پکس و احمد سولو متن ترانه های بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ غمگین بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ پیشواز بهزاد پکس و احمد سولو تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو