loading...

98music01

آهنگ تو باشی احمد سعیدیLyrics Music To Bashi Ahmad Saeediمتن آهنگ تو باشی احمد سعیدی , تکست آهنگ تو باشی احمد سعیدی , کد آهنگ تو باشی احمد سعیدی ,دانلود آهنگ تو باشی احمد سعید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ تو باشی احمد سعیدی

Lyrics Music To Bashi Ahmad Saeedi


متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی , تکست آهنگ تو باشی احمد سعیدی , کد آهنگ تو باشی احمد سعیدی ,دانلود آهنگ تو باشی احمد سعیدی , آهنگ تو باشی احمد سعیدی , احمد سعیدی آهنگ پیشواز تو باشی ,آهنگ پیشواز تو باشی , احمد سعیدی ,
♫♫♫

با عرض عشق و خواهش رفتم بگم می خوامش


گفتیم یه چند وقته که راستش همش می پامش

گفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیه



عاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

می دونم نمی شه باورت تو رو این همه می خواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم از این حرفا گذشته

♫♫♫

منزل تو شنیدم نقل و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسش و ببینه

چادر گلیت و سر کن ، رخت سفید به تن کن

می خوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

می دونم نمی شه باورت تو رو این همه می خواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه کارم از این حرفا گذشته







برچسب ها متن آهنگ تو باشی احمد سعیدی تکست آهنگ تو باشی احمد سعیدی کد آهنگ تو باشی احمد سعیدی دانلود آهنگ تو باشی احمد سعیدی آهنگ تو باشی احمد سعیدی احمد سعیدی آهنگ پیشواز تو باشی آهنگ پیشواز تو باشی احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو