loading...

98music01

   دانلود اهنگ اون هیچی از حال و روز من نمیدونه  تنهایی درد منه اون تنها نمیمونه     اون هیچی از حال و روز من نمیدونه تنهایی درد منه اون تنها نمیمونه اصلا یادش نیست کی ق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3463 پنجشنبه 01 شهریور 1397

 

 دانلود اهنگ اون هیچی از حال و روز من نمیدونه  تنهایی درد منه اون تنها نمیمونه

 

 

اون هیچی از حال و روز من نمیدونه

تنهایی درد منه اون تنها نمیمونه

اصلا یادش نیست کی قلبش بوده

آسمونم لج کرده مثل چشمام بارونه

فکرم که سمتت میاد دلم آروم میگیره

به خیالت دل بستم اصلا اون هم بمیره

آره دنیام همینه بگو بارون نگیره

سردی دستات تلخ ترین درد رو زمینه

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه - هزار میخریم (بصورت شارژ)

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها دانلود آهنگ اون هیچی از حال و روز من نمیدونه دانلود آهنگ تنهایی درد منه اون تنها نمیمونه دانلود آهنگ اصلا یادش نیست کی قلبش بوده دانلود آهنگ آسمونم لج کرده مثل چشمام بارونه دانلود آهنگ فکرم که سمتت میاد دلم آروم میگیره دانلود آهنگ به خیالت دل بستم اصلا اون هم بمیره دانلود آهنگ آره دنیام همینه بگو بارون نگیره دانلود آهنگ سردی دستات تلخ ترین درد رو زمینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو