loading...

98music01

آهنگ گرفتار احمد آزادچه گرفتاره دلمتورو دوست داره دلمچه گرفتاره دلمتورو دوست داره دلمتو که نیستی پیش دلتورو کم داره دلمچه گرفتاره دلمخیلی غم داره دلمگلای عشق منو عمریه پرپر می کنیدلمو می شکنی و دردمو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 دوشنبه 01 بهمن 1397

آهنگ گرفتار احمد آزاد

چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
تو که نیستی پیش دل
تورو کم داره دلم
چه گرفتاره دلم
خیلی غم داره دلم

گلای عشق منو عمریه پرپر می کنی
دلمو می شکنی و دردمو بیشتر می کنی


لحظه های عمر من همش به فکر تو گذشت
نمی دونم تو با کی لحظه ها رو سر می کنی؟


چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
تو که نیستی پیش دل
تورو کم داره دلم
چه گرفتاره دلم
خیلی غم داره دلم

اگه سرمستی می خوای چشم من جام شرابه
دل دیوونه می خوای دل من خونه خرابه
با بهار عشق تو زنده شده همه وجودم
تو شدی کعبه ی دل تو همه بود و نبودم

چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
چه گرفتاره دلم
تورو دوست داره دلم
تو که نیستی پیش دل
تورو کم داره دلم
چه گرفتاره دلم
خیلی غم داره دلم







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام گرفتار احمد آزاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرفتار احمد آزاد دانلود آهنگ گرفتار احمد آزاد با کیفیت 320 متن آهنگ Download Music گرفتار احمد آزاد دانلود آهنگ جدید گرفتار احمد آزاد متن آهنگ گرفتار احمد آزاد کد آهنگ پیشواز همراه اول گرفتار احمد آزاد دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو