loading...

98music01

,    دانلود اهنگ ایوان بند ای عشق,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو,    اهنگ ایوان بند ای جان,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 جمعه 24 خرداد 1398



,    دانلود اهنگ ایوان بند ای عشق
,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    اهنگ ایوان بند ای جان
,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم
,    دانلود اهنگ ایوان بند ای جان
,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ ای عشق
,    ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    متن آهنگ ای عشق

 

اسیرِ دامِ تو شدم!●♪♫
وحشی وُ رامِ تو شدم!●♪♫
دوباره خامِ تو شدم؛ عشق…●♪♫
دلیل هر همهمه؛ تو! به جون خریدم، غمتوُ…●♪♫
آخ! که چه گرمه دمِ تو! عشق…●♪♫
ای عشق؛ تمومِ زندگیمی، تو…●♪♫
پای ثابتِ دیوونگیمی؛ تو!●♪♫
با تو؛ شب و بیداریوُ، دوست دارم…●♪♫
ای عشق… ای عشق…●♪♫
ای عشق؛ تمومِ زندگیمی، تو…●♪♫
پای ثابتِ دیوونگیمی؛ تو!●♪♫
با تو؛ شب و بیداریوُ، دوست دارم…●♪♫
ای عشق… ای عشق…●♪♫


ای عشق؛ ای عاشق کشِ دیوونه!●♪♫
بی رحمِ بی اعتبارِ بی خونه!●♪♫
هرچی که تو دوست داریوُ؛ دوست دارم!●♪♫
ای عشق… ای عشق…●♪♫
جونِ دلم! باز شدم آدمِ تو…!●♪♫
می میرم از غمِ تو… از زیاد وُ کمِ تو…●♪♫
جونِ دلم! کشته مرده ی توأم!●♪♫
سر سپرده ی توأم… قسم خورده ی توأم…●♪♫
ای عشق؛ تمومِ زندگیمی، تو…●♪♫
پای ثابتِ دیوونگیمی؛ تو!●♪♫
با تو؛ شب و بیداریوُ، دوست دارم…●♪♫
ای عشق… ای عشق…●♪♫
ای عشق؛ ای عاشق کشِ دیوونه!●♪♫
بی رحمِ بی اعتبارِ بی خونه!●♪♫
هرچی که تو دوست داریوُ؛ دوست دارم!●♪♫
ای عشق… ای عشق…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ایوان بند ای عشق

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

 

https://music-fa.com/download-song/7278/







برچسب ها دانلود اهنگ ایوان بند ای عشق دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو اهنگ ایوان بند ای جان دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم دانلود اهنگ ایوان بند ای جان دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس ریمیکس اهنگ ای عشق ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو متن آهنگ ای عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو