loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ دوست دارم اما این حرفارو که نمیگیری,    اهنگ دوست دارم نمیتونم ثابت کنم,    متن اهنگ دوست داشتن منو چرا نمیتونی باور کنی,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    متن اهنگ دوست دارم اما این حرفارو که نمیگیری
,    اهنگ دوست دارم نمیتونم ثابت کنم
,    متن اهنگ دوست داشتن منو چرا نمیتونی باور کنی
,    متن یه راهی پیش روم بذار







متن آهنگ علی بهشتی به نام هم حوصله

خیلی وقته نمیای دیگه کنارم تویی که میگفتی از پیشم نمیری دیگه حتی حالی از من نمیپرسی دیگه هیچ سراغی از من نمیگیری دیگه سر رو شونه من نمیذاری دیگه حتی به من احساسی نداری تو که میگفتی ازم جدا نمیشی دیگه حرفاتو به خاطر نمیاری منو با تنهاییا تنها گذاشتی خاطره هاتو برام به جا گذاشتی گفتی هم حوصله ایم اما نبودی روی حرفای خودت هم پا گذاشتی واسه من حتی تصورش محاله که دیگه اسم تورو به لب نیارم که به تو فکر نکنم دیگه منی که بهترین خاطره هامو از تو دارم جای خالیت میگه نیستی دیگه نیستی یه چیزی بگو بگو که اشتباهه آخه این قمار عشقو به تو باختم نمیدونم کیفر کدوم گناهه منو با تنهاییا تنها گذاشتی خاطره هاتو برام به جا گذاشتی گفتی هم حوصله ایم اما نبودی روی حرفای خودت هم پا گذاشتی
https://www.musicma.ir







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم اما این حرفارو که نمیگیری اهنگ دوست دارم نمیتونم ثابت کنم متن اهنگ دوست داشتن منو چرا نمیتونی باور کنی متن یه راهی پیش روم بذار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو