loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم,    متن اهنگ اگه بشی یک میلیون بارم,    اگه بشه یک میلیون بارم میگم آقا خیلی دوست دارم,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم
,    متن اهنگ اگه بشی یک میلیون بارم
,    اگه بشه یک میلیون بارم میگم آقا خیلی دوست دارم
,    متن آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم از پویا بیاتی
,    اگه بشه یک میلیون بارم حدادیان
,    متن اهنگ یک میلیون برای جانم از الکسیان
,    کلیپ اگه بشه یک میلیون بارم
,    دانلوداهنگ من واسه دلبستگیامون نگرانم
,    وقتی صدات میزنم تو میگی جانم

 

 

متن آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

Age Beshe Yek Milion Baram Bazam Migam Kheyli Dooset Daram

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

من واسه دل بستگیامون نگرانم

باخبر از شوری چشم دگرانم

وقتی صدات میزنم و تو میگی جانم

صاحب خوشبخترین قلب جهانم

Sahebe Khoshbakhtarin Ghalbe Jahanam

با منی و عشق نفس میکشه پیشم

 

ترانه آهنگ یک میلیون از پویا بیاتی
عاشق اون جمله ی معروفه همیشه م

اینکه به هیچکی جز تو وابسته نمیشم

هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم

هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

Age Beshe Yek Milion Baram Bazam Migam Kheyli Dooset Daram

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

Age Beshe Yek Milion Baram Bazam Migam Kheyli Dooset Daram

یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم

https://www.bibakmusic.com/49532/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86.html







برچسب ها متن آهنگ هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم متن اهنگ اگه بشی یک میلیون بارم اگه بشه یک میلیون بارم میگم آقا خیلی دوست دارم متن آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم از پویا بیاتی اگه بشه یک میلیون بارم حدادیان متن اهنگ یک میلیون برای جانم از الکسیان کلیپ اگه بشه یک میلیون بارم دانلوداهنگ من واسه دلبستگیامون نگرانم وقتی صدات میزنم تو میگی جانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو