loading...

98music01

دانلود آهنگ بیکلام دل شکسته افشین سپهر ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل شکسته افشین سپهر  ,دانلود آهنگ دل شکسته افشین سپهر  با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دل شکسته افشین سپهر ,دانلود آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 سه شنبه 16 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام دل شکسته افشین سپهر ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل شکسته افشین سپهر  ,دانلود آهنگ دل شکسته افشین سپهر  با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دل شکسته افشین سپهر ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ دل شکسته افشین سپهر  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل شکسته افشین سپهر  ,دل شکسته افشین سپهر ,


من که از یاد تو مستم دل به امید تو بستم 

من که این غرورو ساده زیر پای تو شکستم 

چه شبا با یاد چشمات تا سحر بیدار می موندم 

اشک چشمامو ندیدی من که دل بهت سپردم 

دلو آسون به تو باختم جام عشقو سر کشیدم 

اما تو لحظه دیدار تو رو با دیگری دیدم 

حالا برگشنی دوباره دلمو به دست بیاری 


اما رو قلب شکستم مونده زخمت یادگاری 

من برای تو می مردم تویی که وفا نداشتی 

آخرش رفتی نموندی روی قلبم پا گذاشتی 

برو ای با من غریبه ای بلای آسمونی 

تو دلم جایی نداره عشق روزای جوونی 

من که از یاد تو مستم دل به امید تو بستم 

من که این غرورو ساده زیر پای تو شکستم 

چه شبا با یاد چشمات تا سحر بیدار می موندم 

اشک چشمامو ندیدی من که دل بهت سپردم 

دلو آسون به تو باختم جام عشقو سر کشیدم 

اما تو لحظه دیدار تو رو با دیگری دیدم 

حالا برگشنی دوباره دلمو به دست بیاری 

اما رو قلب شکستم مونده زخمت یادگاری 

من برای تو می مردم تویی که وفا نداشتی 

آخرش رفتی نموندی روی قلبم پا گذاشتی 

برو ای با من غریبه ای بلای آسمونی 

تو دلم جایی نداره عشق روزای جوونی 

...

 







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام دل شکسته افشین سپهر کد آهنگ پیشواز همراه اول دل شکسته افشین سپهر دانلود آهنگ دل شکسته افشین سپهر با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دل شکسته افشین سپهر دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ دل شکسته افشین سپهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل شکسته افشین سپهر دل شکسته افشین سپهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو