loading...

98music01

متن آهنگ انتظار از امیر و پوریا خواستم برم از اینـــــــجا اما پاهام نیومدپامو بردم ولی حیف دلــــــم باهام نیومددیدم ولی دل من با رفـــــــــــتنت شکستهفکر کرده برمیگردم باز منتظــر نشسته.. گفتم دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 10 اسفند 1397

متن آهنگ انتظار از امیر و پوریا


خواستم برم از اینـــــــجا اما پاهام نیومد

پامو بردم ولی حیف دلــــــم باهام نیومد

دیدم ولی دل من با رفـــــــــــتنت شکسته


فکر کرده برمیگردم باز منتظــر نشسته..



گفتم دل دیــــــــــــوونه کی قدرتو میدونه

وقتی نباشی بازم کی منتــظر می مونه

برای مونــدن من دیگه نمونده جایـــــــی..

میخوام بخونم اما واسم نمونده نائــــــــــی



آهنگ انتظار







برچسب ها دانلود آهنگ انتظار از امیر و پوریا با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل انتظار از امیر و پوریا متن آهنگ دانلود آهنگ جدید انتظار از امیر و پوریا کد آهنگ پیشواز همراه اول انتظار از امیر و پوریا انتظار از امیر و پوریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام انتظار از امیر و پوریا متن آهنگ انتظار از امیر و پوریا Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو