loading...

98music01

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزم بخدا عاشق میمیرم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید یه روزم بخدا عاشق میمیرم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام یه روزم بخدا عاشق میمیرم,دانلود آهنگ یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 چهارشنبه 07 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزم بخدا عاشق میمیرم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید یه روزم بخدا عاشق میمیرم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام یه روزم بخدا عاشق میمیرم,دانلود آهنگ یه روزم بخدا عاشق میمیرم با کیفیت 320,یه روزم بخدا عاشق میمیرم,متن آهنگ یه روزم بخدا عاشق میمیرم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روزم بخدا عاشق میمیرم ,متن آهنگ,

عاشق اگه ندیدی ببینو خوب ببینم
دیونه نگاتم همینم که همینم
عاشق اگه ندیدی ببینو خوب ببینم
دیونه نگاتم همینم که همینم
عاشق ترین مرد زمینم
تو میدونی همیشه بهترینم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
ببین برق نگاهم ببین داغی دستام
تو گوش کن به نفسهام که آتیش سرپام
ببین خونه قلبم ضیافت بهار
یه چشن جلو آینس چه شو رو حالی داره
عاشق اگه ندیدی ببینو خوب ببینم
دیونه نگاتم همینم که همینم
عاشق اگه ندیدی ببینو خوب ببینم
دیونه نگاتم همینم که همینم
عاشق ترین مرد زمینم
تو میدونی همیشه بهترینم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
عاشق ترین مرد زمینم
تو میدونی همیشه بهترینم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
عاشق ترین مرد زمینم
تو میدونی همیشه بهترینم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم
اگه عاشق بدنیا اومدم من
یه روزم به خدا عاشق میمیرم

https://musicbambo.org

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه روزم بخدا عاشق میمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یه روزم بخدا عاشق میمیرم دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ بیکلام یه روزم بخدا عاشق میمیرم دانلود آهنگ یه روزم بخدا عاشق میمیرم با کیفیت 320 یه روزم بخدا عاشق میمیرم متن آهنگ یه روزم بخدا عاشق میمیرم کد آهنگ پیشواز همراه اول یه روزم بخدا عاشق میمیرم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو