loading...

98music01

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش,دانلود آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش,متن آهنگ قلب شکستم طاقت ندار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 113 دوشنبه 05 فروردین 1398

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش,دانلود آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش,متن آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش ,Download Music,متن آهنگ,قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش,کد آهنگ پیشواز همراه اول قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

وقتی که غروب خورشید رو می بینم
غصه قلب شکسته ام رو می گیرم
یاد اون چشمون غمگینت می افتم
از برای عشق اون ترانه گفتم
…..
تنها توی ظلمت شب
اسم تورو فریاد زدم
غافل از دورویی ت
رسوا دل به دریا زدم

قلبم دل اسیر بازیچه هوست
شوقی به دلم نمونده
چشمام یه سر از رویام توی خواب عشقم
مثل دردی بوده
…….
قلب شکستم طاقت نداره
قلب شکستم تنهات می زاره
قلب شکستم چشمای تورا
قلب شکستم باور نداره

قلبم دل اسیر بازیچه هوست
شوقی به دلم نمونده
چشمام(لالالالالالا) رویام(لالالالالالا) توی خواب عشقم
مثل دردی بوده
…….
فریاد دلم باش اشک چشم من بر باد
بارحسرتم برعشق رفته عاشقی ازیاد
فریاد دلم باش اشک چشم من بر باد
بارحسرتم برعشق رفته عاشقی ازیاد

قلب شکستم طاقت نداره
قلب شکستم تنهات می زاره
قلب شکستم چشمای تورا
قلب شکستم باور نداره

قلبم دل اسیر بازیچه هوست
شوقی به دلم نمونده
چشمام یه سر از رویام توی خواب عشقم
مثل دردی بوده
……
تنها توی ظلمت شب
اسم تورو فریاد زدم
غافل از دورویی ت
رسوا دل به دریا زدم

http://artmusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش دانلود آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش متن آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش Download Music متن آهنگ قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش کد آهنگ پیشواز همراه اول قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش کد آهنگ پیشواز ایرانسل قلب شکستم طاقت نداره از گروه تپش دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو