loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ اوان بند گنجور,    دانلود آهنگهای آوان بند,    دانلود آهنگ جدید آوان بند,    فول آلبوم آوان بند, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 جمعه 24 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ اوان بند گنجور
,    دانلود آهنگهای آوان بند
,    دانلود آهنگ جدید آوان بند
,    فول آلبوم آوان بند
,    دانلود آهنگ شاد آوان بند
,    دانلود آهنگ های آوان بند
,    دانلود فول آلبوم آوان باند
,    متن آهنگ گنجور آوان باند
,    دانلود آهنگ آوان بند طهرون

,   

متن آهنگ آوان بند بنام گنجور


شد ز غمت خانه سودا دلم
در طلبت رفت به هر جا دلم
در طلبِ زهره رخِ ماه رو
می نگرد جانب بالا دلم

فرش غمش گشتم و آخر ز بخت
رفت بر این سقف مصفا دلم
آه که امروز دلم را چه شد
دوش چه گفته ست کسی با دلم

از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم


از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

از طلب گوهر گویای عشق
موج زند موج چو دریا دلم
روز شد و چادر شب می درد
در پی آن عیش و تماشا دلم

از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم


تکست آهنگ آوان بند به نام گنجور


از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

روز شد و چادر شب می درد
در پی آن عیش و تماشا دلم


از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

از دل تو در دل من نکته‌هاست
آه چه ره است از دل تو تا دلم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ اوان بند گنجور دانلود آهنگهای آوان بند دانلود آهنگ جدید آوان بند فول آلبوم آوان بند دانلود آهنگ شاد آوان بند دانلود آهنگ های آوان بند دانلود فول آلبوم آوان باند متن آهنگ گنجور آوان باند دانلود آهنگ آوان بند طهرون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو