loading...

98music01

,    دانلود آهنگ نیما زئوس و مجید پور اسماعیل,    دانلود اهنگ مجید پور اسماعیل حسودا,    دانلود اهنگ نازنین مجید پور اسماعیل,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 382 چهارشنبه 09 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ نیما زئوس و مجید پور اسماعیل
,    دانلود اهنگ مجید پور اسماعیل حسودا
,    دانلود اهنگ نازنین مجید پور اسماعیل
,    دانلود اهنگ نازنین از مجید پوراسماعیل
,    مجید پوراسماعیل عشق من ناز نکن
,    اهنگ مجید پوراسماعیل عشق من ناز نکن
,    اهنگ صدای این ناله ها ای خدا چرا بگوش تو نمیرسه
,    دانلود اهنگ صدای این ناله ها ای خدا چرا
,    صدای این ناله هام چرا بگوش تو نمیرسه

,   

http://nakaman1.ir

متن آهنگ

 عشق من ناز نكن بغض ما پایون میگیره

یه روزی دست زمونه تو رو از من میگیره

وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه

تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره

عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره

بی تو و عشق تو این عاشق داغون میمیره

تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبینم

بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمونم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ نیما زئوس و مجید پور اسماعیل دانلود اهنگ مجید پور اسماعیل حسودا دانلود اهنگ نازنین مجید پور اسماعیل دانلود اهنگ نازنین از مجید پوراسماعیل مجید پوراسماعیل عشق من ناز نکن اهنگ مجید پوراسماعیل عشق من ناز نکن اهنگ صدای این ناله ها ای خدا چرا بگوش تو نمیرسه دانلود اهنگ صدای این ناله ها ای خدا چرا صدای این ناله هام چرا بگوش تو نمیرسه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو