loading...

98music01

X متن آهنگ X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم به همراه متن X دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم بهمراه متن X آکورد آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 جمعه 18 مرداد 1398
X متن آهنگ X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم به همراه متن X دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم بهمراه متن X آکورد آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X متن آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X دانلود اهنگ X تکست اهنگ X دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم X شعر آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم همراه اول X تکست آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X دانلود موزیک X دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم X دانلود آهنگ mp3 بابک جهانبخش بنام من هستم X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم X دانلود آهنگ زیبای بابک جهانبخش بنام من هستم

منبع تاج موزیک

دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از بابک جهانبخش بنام من هستم

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ من هستم از بابک جهانبخش

Download Song By Babak Jahanbakhsh - Man Hastam

***

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم

پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم

واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم

من هستم من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه

تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم

نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی

یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار

تا تو بخوای من هستم آی من هستم

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم

نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم

واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم

من هستم من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه

تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم

نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی

یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار

تا تو بخوای من هستم آی من هستم

 ***

دانلود با کیفیت 320

حجم :9.27MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.75MB

 ***







برچسب ها متن آهنگ دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم به همراه متن دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم بهمراه متن آکورد آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم متن آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم دانلود اهنگ تکست اهنگ دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم شعر آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم ایرانسل کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم همراه اول تکست آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم دانلود موزیک دانلود آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم دانلود آهنگ mp3 بابک جهانبخش بنام من هستم کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش بنام من هستم دانلود آهنگ زیبای بابک جهانبخش بنام من هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو