loading...

98music01

چرا بمن دروغ میگی همیشههمیشهچرا دل تو مهربون نمیشهنمیشهتو زمن غیر وفا چی دیدی چرا یکباره زمن بریدیمگه من پشت یرت چی گفتمچرا اینجوری زمن بریدیچرا بمن دروغ میگی همیشه همیشهچرا دل تو مهربون نمیشه نمیشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 سه شنبه 14 آبان 1398

چرا بمن دروغ میگی همیشههمیشه
چرا دل تو مهربون نمیشهنمیشه
تو زمن غیر وفا چی دیدی چرا یکباره زمن بریدی
مگه من پشت یرت چی گفتم
چرا اینجوری زمن بریدی
چرا بمن دروغ میگی همیشه همیشه
چرا دل تو مهربون نمیشه نمیشه


چرا بمن دروغ میگی همیشههمیشه
چرا دل تو مهربون نمیشهنمیشه
تو زمن غیر وفا چی دیدی چرا یکباره زمن بریدی
مگه من پشت یرت چی گفتم
چرا اینجوری زمن بریدی
چرا بمن دروغ میگی همیشه همیشه
چرا دل تو مهربون نمیشه نمیشه

http://iranmusicc.com







برچسب ها متن و شعر آهنگ چرا به من دروغ میگی همیشه کد پیشواز چرا به من دروغ میگی همیشه همراه اول دانلود آهنگ جدید چرا به من دروغ میگی همیشه لینک مستقیم دانلود ریمیکس چرا به من دروغ میگی همیشه دانلود آهنگ چرا به من دروغ میگی همیشه دانلود آهنگ چرا به من دروغ میگی همیشه با کیفیت 320 کد پیشواز چرا به من دروغ میگی همیشه ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو