loading...

98music01

,    متن آهنگ میلاد غلامی حس کمیاب,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی,    میلاد غلامی کوردی,    متن اهنگ میلاد غلامی وفا دی نمن,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 سه شنبه 24 دی 1398



,    متن آهنگ میلاد غلامی حس کمیاب
,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی
,    میلاد غلامی کوردی
,    متن اهنگ میلاد غلامی وفا دی نمن
,    متن اهنگ میلاد غلامی کوردی
,    اهنگ میلاد غلامی دختر
,    اهنگ کردی میلاد غلامی
,    متن اهنگ های میلاد غلامی و شری
,    اهنگ میلاد غلامی لعنت
,    متن اهنگ

چه حسی خوبیه ماله منی

وقتی کنارم قدم میزنی

باتو انگاری تو آسمونام

هرجایی بری من با تو میام

رگه خواب من دسته توئه

چشمای تو دیونم میکنه

موهاتو وقتی میریزی تو باد

دلم بیشتر از قبل تورو میخواد

تو یه حسه غریبی و کم یابی

مثله یه خواب مثله یه رویایی

چی بهتر از اینکه به من میگی

تو اون دیوونه وار دوسم داری

تو یه حسه غریبی و کم یابی

مثله یه خواب مثله یه رویایی

چی بهتر از اینکه به من میگی

تو اون دیوونه وار دوسم داری

♫♫♫

چشم من جز تو کسی رو نمیبینه

آره دل بستن آره عاشقی اینه

نمیخوام حتی یه لحظه تو دور شی از کنارم

میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم

تو یه حسه غریبی و کم یابی

مثله یه خواب مثله یه رویایی

چی بهتر از اینکه به من میگی

تو اون دیوونه وار دوسم داری







برچسب ها متن آهنگ میلاد غلامی حس کمیاب متن اهنگ میلاد غلامی کردی میلاد غلامی کوردی متن اهنگ میلاد غلامی وفا دی نمن متن اهنگ میلاد غلامی کوردی اهنگ میلاد غلامی دختر اهنگ کردی میلاد غلامی متن اهنگ های میلاد غلامی و شری اهنگ میلاد غلامی لعنت متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو