loading...

98music01

,    دانلود آهنگ من اینجا غریبم کجایی کجایی با دکلمه,    دانلود اهنگ من اینجا غریبم کجایی عزیزم,    دانلود اهنگ نگار افشین اذری همراه با دکلمه,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1064 چهارشنبه 07 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ من اینجا غریبم کجایی کجایی با دکلمه
,    دانلود اهنگ من اینجا غریبم کجایی عزیزم
,    دانلود اهنگ نگار افشین اذری همراه با دکلمه
,    دانلود آهنگ نگار با دکلمه
,    دانلود آهنگ نگار افشین آذری با دکلمه
,    دانلود آهنگ افشین آذری کجایی کجایی
,    اهنگ نگار با دکلمه
,    دانلود اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده
,    دکلمه آهنگ نگار افشین آذری
,   


http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1/

 

متن آهنگ نگار از افشین آذری

من اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غمه این جدایی جدایی
من اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غمه این جدایی جدایی
غمت رو روو دوشم نذار کار من نیست همه رفتنو هیشکی دلداره من نیست
منو خونه و بی تو و یک بغل درد کسی فکر این حالو احواله من نیست
من اینجا رو بی تو نمیخوام نمیخوام یه خسته یه عاشق یه بیماره تنهام
تو رفتی نگاههای مردم عوض شد با هیشکی به غیر از خودت راه نمیام
دارم دل از این زندگی میبرم دارم مثله بارون زمین میخورم
خبر داری این روزا بی تو کجا چه جوری دارم زندگی میکنم
نگار سیه چشم من جات همیشه تو قلبی یه که داغه چشماتو داره
نمک میزنه زخمه تو این اتاقی که هر شب تبه خاطره هاتو داره
من اینجا رو بی تو نمیخوام نمیخوام یه خسته یه عاشق یه بیماره تنهام
تو رفتی نگاههای مردم عوض شد با هیشکی به غیر از خودت راه نمیام
عزیزم عزیزم کجایی , یه دنیا یه دنیا غریبم , های یار کجا کجایی

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ من اینجا غریبم کجایی کجایی با دکلمه دانلود اهنگ من اینجا غریبم کجایی عزیزم دانلود اهنگ نگار افشین اذری همراه با دکلمه دانلود آهنگ نگار با دکلمه دانلود آهنگ نگار افشین آذری با دکلمه دانلود آهنگ افشین آذری کجایی کجایی اهنگ نگار با دکلمه دانلود اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده دکلمه آهنگ نگار افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو