loading...

98music01

,    دانلود اهنگ باید عاشقم بشی,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز,    دانلود آهنگ دلم میمیره برات,    دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 139 جمعه 09 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ باید عاشقم بشی
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز
,    دانلود آهنگ دلم میمیره برات
,    دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دلم میمیره برات
,    دانلود اهنگ دنیامو بساز
,    ریمیکس اخه دلم
,    مهرزاد امیرخانی آخه دلم ریمیکس
,    دلم میمیره برات میکنی تو ناز
,   

http://rozmusic.com/%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%AE%D9%87-%D8%AF%D9%84%D9%85.html

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام آخه دلم

موزیک: میلاد ترابی و عماد طغرایی, ترانه: مهرزاد امیرخانی, تنظیم: میلاد ترابی

Download New Music Mehrzad AmirkhaniAkhe Delam

مهرزاد امیرخانی آخه دلم

متن آهنگ آخه دلم مهرزاد امیرخانی

آخه دلم دیوونه ی تو بود دل تو چی وای دلم همه دنیارو میخواست واسه کی
واسه ی تو میدونی تورو چجوری دوس دارم …
وای نگو نگو میتونی بری که میگیره دلم وای دلم تورو میخواد و تموم تحملم
غیر تو من کسی رو تو این دنیا ندارم …
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی آخه دلم با لینک مستقیم

سهم منی بی رحم منی تورو میخوام وای تو چی
دلتنگ منی یا واست عادی شده باز همه چی تو باید عاشقم شی
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم
دلم میمیره برات میخوادت تو هی میکنی تو ناز بیا باز دوباره باز دنیامو بساز دنیامو بساز
همه حرفامو زدمو عشقو بلدمو ناز تورو میخرم انقد حسودن آدما میترسم به خدا تورو جایی ببرم







برچسب ها دانلود اهنگ باید عاشقم بشی دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دنیامو بساز دانلود آهنگ دلم میمیره برات دانلود ریمیکس اهنگ اخه دلم دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی دلم میمیره برات دانلود اهنگ دنیامو بساز ریمیکس اخه دلم مهرزاد امیرخانی آخه دلم ریمیکس دلم میمیره برات میکنی تو ناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو