loading...

98music01

,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست مختاباد,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست شجریان,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 183 سه شنبه 13 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست
,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست مختاباد
,    دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست شجریان
,    نمیدونم دلم دیوونه کیست دشتی
,    دانلود آهنگ محلی نمیدونم دلم دیوونه کیست
,    نمیدونم دلم دیوونه کیست محلی
,    دانلود اهنگ محلی والا نمیدونم دلم دیوونه ی کیست
,    اهنگ محلی والا نمیدونم دلم دیوونه کیست
,    اهنگ لری نمیدونم دلم دیوونه کیست

http://www.myfaza2music.ir/%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B3/

نمی دو نم دلم دیوونه کیست
کجا می گردد و در خونه کیست
نمی دونم دل سرگشته مو
اسیر نرگس مستونه کیست
عزیزم کاسه چشمم سرایت
میون هر دو چشمم جای پایت
از آن ترسم که غافل پا نهی باز
نشینه خار مژگونم به پایت
دل عاشق به پیغامی بسازه
خمار آلوده با جامی بسازه
مرا کیفیت چشم تو کافیست
ریاضت کش به بادامی بسازه
قدم دایم ز بار غصه خم بی
چو مو محنت کشی در دهر کم بی
مو هرگز از غم آزادی ندیدم
دل بی طاقت مو کوه غم بی
به هر شام و سحر گریم به کوهی
که جاری سازم از هر دیده جویی
مو آن بی طالعمدر باغ عالم
که گل کارم به جایش خار رویی

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست مختاباد دانلود آهنگ نمیدونم دلم دیوونه کیست شجریان نمیدونم دلم دیوونه کیست دشتی دانلود آهنگ محلی نمیدونم دلم دیوونه کیست نمیدونم دلم دیوونه کیست محلی دانلود اهنگ محلی والا نمیدونم دلم دیوونه ی کیست اهنگ محلی والا نمیدونم دلم دیوونه کیست اهنگ لری نمیدونم دلم دیوونه کیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو