loading...

98music01

  متن آهنگ وقتی ما با هم باشیم دستا تو دست هم میسازیم لبخند رو حتی از یه قطره اشک بیا و بشنو تو زیبا این حرف من میزنه قلبم واست تو هر لحظه هم تا ابد ما با هم میمونیم بگو که میدونی عاشقت هست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 چهارشنبه 14 شهریور 1397

 

متن آهنگ

وقتی ما با هم باشیم دستا تو دست هم

میسازیم لبخند رو حتی از یه قطره اشک

بیا و بشنو تو زیبا این حرف من

میزنه قلبم واست تو هر لحظه هم

تا ابد ما با هم میمونیم بگو که میدونی عاشقت هستم من

 

بیا بیا عشق من

بیا بیا با من برقص

بیا بیا میخوام بگم

بیا بیا دوست دارم
تو وقتی با منی همه چی جوره جوره

تا وقتی با همیم غصه ها دوره دوره

دستاتو تو دستام بذار که دوست دارم

لبهامو رو لبهات بذار تا

الان وقتشه دست بدی دست من رو

پس شک نکن بیا دیگه وصل من شو

علاقم به تو بیشتر شده پس مجبوریم بریم سر بحث بعد و…

حالا جلو منی بیا بکن خودتو شل تر

دستا

بالا باشه تند و تندتر

دانلود آهنگ بیا بیا از گروه 25 باند

با من برقص آخه در به درتم بیا مثل قدیما بذاریم سر به سر هم

بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا
وقتی ما با هم باشیم دستا تو دست هم

میسازیم لبخند رو حتی از یه قطره اشک

بیا و بشنو تو زیبا این حرف من

میزنه قلبم واست تو هر لحظه هم

تا ابد ما با هم میمونیم بگو که میدونی عاشقت هستم من

بیا بیا عشق من

بیا بیا با من برقص

بیا بیا میخوام بگم

بیا بیا دوست دارم

بیا بیا عشق من

بیا بیا با من برقص

بیا بیا میخوام بگم

بیا بیا دوست دارم

 

http://nakaman.net







برچسب ها دانلود آهنگ بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم دانلود آهنگ بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم متن آهنگ بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم کد آهنگ پیشواز همراه اول بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم دانلود آهنگ بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیا بیا عشق منبیا بیا با من برقصبیا بیا میخوام بگمبیا بیا دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو