loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ یه روز میای سراغم,    دانلود اهنگ ي روز مياي سراغم كه خيلي وقته ديره,    اهنگ قدیمی یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 341 چهارشنبه 07 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ یه روز میای سراغم
,    دانلود اهنگ ي روز مياي سراغم كه خيلي وقته ديره
,    اهنگ قدیمی یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم
,    کلیپ مهستی یه روز میای سراغم
,    دانلود آهنگ یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره
,    دانلود اهنگ به نام ی روز میای سراغم
,    دانلود اهنگ دنیا که اینجوری نمیمونه 320
,    یروز میای سراغم که خیلی وقت رفتم
,    یه روز میای که دیره

دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه یه روز میای میگم نمیخوام و نمیشه
خیال نکن همیشه دلم برات میمیره یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره
یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم هزار هزار بهونه از اون نگات گرفتم
این روزارو یادت باشه که یه وقت نگی نگفتی اون روزا دور نیست که به یاده من بازم نیفتی
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره
دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه یه روز میای میگم نمیخوام و نمیشه


خیال نکن همیشه دلم برات میمیره یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره
یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم هزار هزار بهونه از اون نگات گرفتم
این روزارو یادت باشه که یه وقت نگی نگفتی اون روزا دور نیست که به یاده من بازم نیفتی
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره

 

http://myfarstaraneh.com







برچسب ها دانلود آهنگ یه روز میای سراغم دانلود اهنگ مهستي ي روز مياي سراغم كه خيلي وقته ديره اهنگ قدیمی یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم کلیپ مهستی یه روز میای سراغم دانلود آهنگ مهستی یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره دانلود اهنگ مهستی به نام ی روز میای سراغم دانلود اهنگ دنیا که اینجوری نمیمونه مهستی 320 یروز میای سراغم که خیلی وقت رفتم یه روز میای که دیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو