loading...

98music01

عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیمعشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیمیه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتمیه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم... خونه خالیه بی تو گمونم دارم میمیرمعکست رو دیوار ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 پنجشنبه 31 خرداد 1397

عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم

.



.

.

خونه خالیه بی تو گمونم دارم میمیرم

عکست رو دیوار اتاق روزی هزار بار می بینم

بی معرفت رسمش نبود تو این خونه جام بذاری

بی سر صدا آروم بری رو قلب من پا بذاری



این دیگه حرف آخره حتی خدا هم نمیخواد

خیالتو راحت باشه دیگه سراغت نمیام

تموم کوچه هارو من هی دنبالت قدم زدم

همش صدات میکردمو دنبال تو میومدم



عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم



حالا که اومدی داری با دل من بازی میکنی

عشق پاکمو داری ازم اخازی میکنی

اما من نمیذارم این دفه دلم بمیره

نمیذارم دیگه با نبودت گریم بگیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو